Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


onsdag 4. desember 2013

Juletilbud "Heilt spesiell og Jubel"


Jeg kjører ett tilbud på boka vår nå rett før jul 340 (+ evt porto) . 
De som vil får selvsagt med en liten hilsen inni boka om det er ønskelig. 
Send meg gjerne en mail på Kristin.thorsnes@lyse.net 
Super julegave til deg selv eller en venn? 






5 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann:) tusen takk for en super og inspirerende blogg, du er bare helt fantastisk! Boka deres står faktisk øverst på ønskelista mi til jul:) jeg lurte litt på hvilke maskiner du bruker til de forskjellige sømmene?
Hilsen "Cila"

Anonym sa...

Håper også at jeg får boka til jul:-) Jeg strever så med å få pene kanter rundt f.eks hals når jeg syr med "stretsj-stoff", hva er hemmeligheten?
Mvh. Nybegynner

Dragemamma sa...

Flott bok! Jeg er blitt spurt om jeg kan sy en kjole derfra, den brune med hette,husker ikke helt hva den heter og på hvilken siden den står. Men - mottaker vil gjerne ha den i olastoff uten stretch. jeg vil anta at det lar seg gjøre helt greit, siden det er glidelås foran og god vidde i kjolen. Men - har du noen erfaring med det?
Marita

Strikkepiken sa...

Hei :) Jeg har vært i butikken og tittet i boka di. Jeg må si at jeg synes den er veldig fin, inspirerende og den forklarer godt. MEN jeg har ingen småtasser å sy til og dermed blir den boka litt "feil". Jeg kunne derimot godt tenkt meg en slik type bok til voksne, med kjoler, t-skjorter og tights. Du kunne ikke tenke deg å lage noe sånt? :)

Hanne sa...

Hej kan man købe jeres bog i Danmark, vi er ret vilde med den
Hilsen Hanne