Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


torsdag 14. juni 2012

Elsker, elsker ELSKER!!

Dette stoffet fra Gekko er bare diggbart for å si det rett ut. Det er i samme sjanger som Jny sine kaniner med kun to farger, passe retro og enkle strektegninger. Utrolig deilig med en forandring. Jeg er glad jeg kjøpte litt mer enn kun en meter av hver farge- somregel kjøper jeg ikke mer enn det av nye stoffer for ofte blir jeg lei de så fort- men dette stoffet blir jeg garantert ikke lei.
To t-skjorter til mine håpefulle små. Litt videre modell slik at de er luftige til varme dager. Jeg har også skikkelig dilla på å kante med lysrosa og lysblå. Anton sin er kantet med babyblå interlock selv om det kun er såvidt den skinner litt i blått. Så dilla har jeg faktisk på slike kanter at jeg har gått helt tomt for lyserosa interlock- Krise i heimen. Heldigvis går det kjapt å netshoppe litt.

Egne mønster i str 122 og 92. Lagt opp armene istedetfor å kante denne gang.

Jeg er nok sy-nerd for jeg blir rent lykkelig av å se på slike kanter som dette... ikke hver dag jeg og coverpromaskinen min er venner.;)







5 kommentarer:

I en Sving sa...

Så herlige tskjorter og kan nok si meg enig i at det stoffet var helt konge. Fikk lyst til å shoppe litt med en gang og sy en trøye til meg selv i både lilla og brun jeg :)

Ha en koselig helg!

MinaMirakel sa...

Tyget är ju helt underbart, fantastiskt fina plagg!/Åsa

rockefår sa...

Jeg som trudde du skulle snakke om mannen, jenta og gutten din når jeg leste overskriften ;-)

Herlige stoffer og flotte t-skjorter!!!!

Håndlaget av InaPina sa...

Så flotte plagg, jeg var ikke særlig begeistret for dette stoffet når jeg så det første gang men nå når jeg ser hva som kan bli laget av det liker jeg det godt.
C

Anonym sa...

Kjempefine t-skjorter og veeeeldig fine coverkanter! :-)