Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


mandag 23. mai 2011

Mye kulere IRL

Ja det er dette stoffet fra Jofotex kjøpt av Cetho. Hver gang jeg har vært innom nettbutikken hennes har jeg slått ifra meg dette stoffet fordi det såg rotete og kjedelig ut. Men da jeg fikk se stoffet IRL i Egersund på fredag så måtte en liten meter få bli med hjem, og jeg kommer nok til å kjøpe mer i andre farger også.
Mønster på heldressen har jeg tegnet selv. Denne er str 86/92. Interlock til kantingen tror jeg er fra Jny design, den er ihvertfall litt tykk men går fint ann i kantebåndsaparatet til cover pro maskinen.




Som dere sikkert har sett har også bloggen fått en real ansiktsløftning. Jeg er ikke helt ferdig enda men det begynner å komme på plass. Nye merkelapper lik logoen kommer snart og selvsagt nye visittkort som matcher. Utrolig gøy med litt forandring.

7 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Så snygg bloggen blev, och superfin bodysuite.
Den blåa färgen är helt perfekt!/Åsa

mammasita sa...

Fant bloggen din tidligere i år da jeg satt meg ned, helt grønn for å prøve meg på å sy klær til mine barn. Håper jeg kan bli like flink en vakker dag!

Stå på! :)

sjeroks sa...

Ja det stoffet er kjempe kult i virkeligheten;)
Det ble en råkul heldress.

Thea sa...

Jättefin bosysuit! Tyget är så fint tycker jag. Och fint med interlocken i samma ton som kantband.

Snygg ny logo du har också!

Janet sa...

Veldig fin logo. Så kult med h-en og s-en som glir i sammen.

rockefår sa...

Så skjønn dress! Fine farger.

Gratulerer med ny logo og "ny blogg" - ser kult ut!

esmeralda sa...

kjempefin heldrakt, og grattis med nytt design på bloggen!!