Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


søndag 16. august 2009

3 til inspirert av Gekko:)

Like som i sist innlegg og samme str. Noen som lurer på hvilke farge tråd jeg hadde i cover proen...hehehe lat skjønner dere;)Str3 måneder. (150 pr stk)

4 kommentarer:

Hello sa...

Vilken tur att rött passar till så mycket! :) Fina blev de!

Maja sa...

Knallfine luer som ser kjempemyke og gode ut å ha på også. :)

duBedåre sa...

Så utrolig tøff den røde med blå sky.himmel blei! Nesten så en kan høre vinden suse forbi ørene... Pokker og at ungene har vokst forbi hjelmlue-stadiet...

Astrid Hemsydd sa...

Utrolig flotte restestoffer du har! Skulle gjerne vært en tur i den haugen :o) Og herlige luer!