Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


søndag 19. juli 2009

T-skjorte-topp

Da har jeg sydd en topp til ene niesen som ble 9 år nettopp.Denne var veldig kjekk å sy. Blir spennende å se om hun liker den. Eplestoff fra Mjuke tyger og ribb fra S&S. Jeg kanter bare med brun for tiden i mangel på overlocktråd i flere farger...gleder meg til mer overlocktråd dumper ned i posten.Jeg har flere farger med Etsy-tråd men den liker ikke coverproen min så den får jeg bruke på overlocken. Første gang jeg bruker strikk på underspolen og det gikk overaskende bra:)

4 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Superfin! Skulle gärna vilja se live-bild på hur armen ser ut på? :-)

Heilt spesiell sa...

Takk:) Skal prøve å få til livebilder ja:)

Madelene sa...

Riktigt fin!

od Andulky sa...

Så söt!