Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


søndag 24. november 2013

Symessa og Silhouette cameo ..

I helgen var det messe og workshop. Utrolig gøy å møte alle de flotte hobbysyerskene og selvsagt navna bak noen av mine favoritt stoffbutikker. 
Jeg tok ikke mange bilder desverre men her er noen fra den ene workshopen jeg holdt, de fleste i dyp konsentrasjon: 





Jeg gikk ikke tomhendt fra messa heller... Jeg har lenge ønsket meg en silhouette cameo og nå var tiden inne. Dette er en maskin dere vil høre mer om på bloggen min etterhvert. Den kan flere ting men jeg skal i første omgang bruke den til å kutte ut heat transfer vinyl. Dvs smeltevinyl som strykes på klær. Det er mye å sette seg inn i da programmet er på engelsk og man kobler maskinen til pc men jeg er igang ihvertfall og fikk laget en lue til Annika med reflexvinyl. Genialt og jeg DIGGER maskinen allerede. Ble du fristet kan du kjøpe maskin og den beste vinylen hos Sydilla;) 

Her er første lua ut: 

Samme lue tatt bilde med blitz så du ser refkexen: 


Jeg tar imot bestillinger på plagg/luer etc med vinyl på. Da blir det ett tillegg på 40-80 kroner alt etter str på vinylen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle gjerne vært på symessa, ser så inspirerende ut. Kanskje neste gang!! Gratulerer med ny maskin, ble kjempetøffe luer:)

SiriR sa...

Så stilig ny maskin du har fått da:)