Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


torsdag 29. september 2011

Prikker er aldri feil:)

En kjole i størrelse 9 år faktisk. Ikke ofte jeg syr så store klær men jeg gjør noen unntak innimellom og spesielt når jeg får frie tøyler. Eneste kriteriet her var at det skulløe være med litt blått i kjolen.
Velour,interlock og ribb er fra Sydilla og den herlige prikke jerseyen er fra Texart.
Nevnte jeg foresten at jeg digger denne kjolemodellen om dagen??....;)
(580 kroner)


9 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Jättefin!

//Lina

Shamu sa...

Jeg blir rent lykkelig av å se på denne kjolen!
Prikkene er fantastiske og fargesammensetningen er nydelig! Du er sjef! :-))

ReVinyl sa...

Kjempelekker kjole!
Prikker er kult ;)

Hannepanne sa...

Kult! Du er så tøff med fargene, skulle ønske jeg var like dristig av og til :)

Hanne=)

MinaMirakel sa...

Supersnygg!/Åsa

::Moia sa...

Stilig, elsker prikker:)

Og nå har jeg fått inn en stor rull med stoffene mine, så hvis du fortsatt er interessert kan du gjerne få kjøpt noen meter, skal få tatt bilde og legge det ut, ville bare tipse deg nå:))

Tudelidu sa...

Aj, aj - kjempefin! Så utrolig kule farger sammen!

Siri @ Strikk og tøys sa...

Du har helt rett - prikker blir ALDRI feil :-) Stilig, er det!

Lillian Risholm sa...

den var bare skikkelig lekker!!! digget den!!!