Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


tirsdag 22. februar 2011

Litt nytt til storesøster.

Idag satte jeg igang å sy ett sett til Annika.Ikke noen veldig spennende fargekombinasjon men dette hjertestoffet kjøpt hos Cetho er jo bare så nydelig i seg selv!Jeg tror oransje hadde vært lekker til også så mulig det blir den kombinasjonen neste gang jeg klipper i dette stoffet. Settet er str 116.Buksa har rynking i bena og nokså brede ribber.Strikk i livet på 1,5 cm og den klippet jeg 52 cm på lengden noe som viste seg å være perfekt til Annika. Fornøyd snuppe som nektet å smile til kamera,selv om jeg skimter ett smil og noen leende øyne bak armene hennes;) Idag bestillte jeg foresten nytt kantebåndsapparat til coverproen.Ett som kun bretter stoffet tre ganger-det blir ofte litt for tykt med det jeg har,spesielt til bodyer o.l. Skal bli spennende å se om det nye jeg har bestilt fungerer bra.

11 kommentarer:

Hello sa...

Fina Annika!

Miiaoo sa...

Å så fint! Vitt och rött funkar alltid! Å visst ser hon nöjd ut.. =o))

Janet sa...

Så søt! Syns det ble fint i rødt. Men oransje er jo også så kult. Kjekt å ha så mye å velge i da!

MinaMirakel sa...

Så söt hon är i sina nya kläder!/Åsa

Solveig sa...

Så flott sett!
Knallstilig!

Aleisa Ribalta sa...

Vilken söttis, verkligen fina, både kläderna och jenteb!

Tonje Sara sa...

Supertøft sett, Annika ble flott i dette!! Morsomme bilder:)

Villblomsten sa...

Kjempeflott :-)
Liker hjerter :-)

Barneboden sa...

Hei :-)
Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
ALLE som har link til Barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Ny sjangse - Hver måned :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ? :-)

Thea sa...

Vilken fint och färgglatt set!

Kobra sa...

Stilig sett til flott jenta!!