Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


fredag 16. april 2010

T-skjorte og ett babysett:)

Nok ett sett til lillebror:) Denne gang stoffer fra S&S,og litt interlock fra Cetho/Jny design. Mønster er eget.Jeg ville ha en omslagsjakke uten knytting og kom frem til denne varianten.Blir muligens noen endringer men syns den ble søt. Kortermet bodyer er jo bare kjempesøtt på lubne babyarmer og har man en sånn jakke er det jo bare å slenge den på når det blir litt for kaldt for bare bodyen. Buksen er ikke helt lang-tenker den blir fin med enten en brun strømpebukse under eller bare ben når det er varmt.Str 56/62 og hele settet koster 500 T-skjorte i eget mønster str 104.Denne trodde jeg Annika ville like-men hun var ikke helt fornøyd..får overtale henne..

9 kommentarer:

Heidi sa...

Så utrolig flink du er til å sy!!!! Kikker ofte innom bloggen din:) Har akkurat begynnt på sykurs, så du er stor inspirasjon for meg!! Ha en flott frdagskveld!

Maja sa...

Flotte klær som alltid. Supersøtt det babysettet da. :)

MinaMirakel sa...

Underbart set, jättefint!/Åsa

Liten og stilig sa...

Utrolig søtt babysett ;-)

Trådsnella sa...

Elsker baby-settet lillebror kommer nok til å bli knusbedårende nydelig i det! ;)

Løsningen uten knyting var jo også helt genial! Kan jeg spørre om hvilken knappetang du har? eller hammrer du?

mamma i nord sa...

Dette baby settet var utrolig fin. Elsket grønnfargen på velouren.

T-skjorten var også kjempefin.

Håper alt er bra med deg, og ønsker deg samtidig en strålende helg.

Klem MIN

Hege sa...

Det var eit flott babysett!
Deilig med litt kortare både ermar og bein når det er ver til å bruke det:)

Krimskrams sa...

Så söta! Brunt och grönt är så fint ihop :-)

duBedåre sa...

Kjempeflott babysett! Og den t-skjorta er jo bare helt rå! Utrolig kult u-båt-stoff!