Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


søndag 4. oktober 2009

Heldrakt test

Jeg skal sy to heldrakter i str 80 på bestilling,men har ikke fått mønster enda.Så da testet jeg ett i str 68.Gjorde en vri på beina og la til ribb-genialt syns jeg så kan de lages litt større og brukes lengre.Ett annet pluss erat de sitter bedre på og det blir mindre "luftig" og kjølig nå til høsten. Størrelse 68/74.Alle stoffer fra Jny design.(450 kroner)

21 kommentarer:

g u r o sa...

Åh, den var herlig! :)
Likte godt den fargekombinasjonen!

Äppel Päppel sa...

Jättefin heldräkt!

Pernilla sa...

jätte fin snyggt med det röda till brunt moltyg =)

Ett Tu Tre sa...

Härligt med rött och brunt, och härligt med heldräkt - så bra när de är riktigt små.

Anonym sa...

Åh, for en herlig blogg! Den som kunne sy som du! Jeg falt hodestups for så mange av plaggene dine. Denne bloggen rykker opp til Favoritter ;)

Klem fra Nanna.

Lallis/Helene sa...

Jättesnygg! Gillar det röda till de bruna molnen!

Doris_Assar sa...

Superfin!!! Bra jobbat!!

JuMel sa...

Fin dress, gillar färgkombon!

citten sa...

Helt fantastisk kul. Herlig stoff, og likte også veldig godt ribb i bena.

SiriR sa...

Så lekker den er! Og så mye fint du har laget siden sist jeg var innom:)

Jeanette sa...

jättesöt!

rockefår sa...

Hei!

En hilsen fra Paris! Så mye flotte ting, som vanlig!
Men den heldrakta di var utrolig fin, nesten litt synd at ungene er hakket for store for sånt nå!

kaoz sa...

Så skjønn!! Knallfint med den røde ribben sammen med det brune =D

Fangoria sa...

Åh vilken fin!! Brunt och rött var jättefint tillsammans!! Och vad mycket annat fint du sytt!!!

Sanna sa...

Så vackert och härliga värger! <3

od Andulky sa...

Underbar!!

::Moia sa...

Kjempefin ble den, elsker skystoffet, det er helt perfekt til en heldrakt:)

Lillian Risholm sa...

Den var nydelig!!!

MinaMirakel sa...

Helt underbar, gillar den skarpt!/Åsa

Astrid Hemsydd sa...

Denne likte jeg veldig godt! Hrli fargekombinasjon! Bare så synd jeg ikke har noen som passer i den str..

Retro Elephant sa...

Mycket snyggt!

//Lina