Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


mandag 10. august 2009

En genser og en body.

Først ut er en genser som skal høre til en knytebukse jeg sydde for en tid tilbake. Interlock fra Jny design og stretch jersey fra Mjuka tyger.Herlig og myk genser.(Genser gitt bort) Body i ett fantastisk skjønt stoff!!Dette er kjøpt hos Tygpyssling og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte mer.Bodyen er eget mønster tegnet av en Lindex body.Str 56. Kantet med Interlock fra Jny design.Denne er til salgs. (230)

11 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Snygg tröja och body!

Grattis till vinsten av kaffekopparna (klöver). Maila din adress så ger jag betalningsuppgifter.

Mvh: Lina

od Andulky sa...

Jättefina! Älskar bodyn, det tyget är verkligen underbart!!

MinaMirakel sa...

Härlig body, jag får nog oxå köpa det tyget./Åsa

Sandra sa...

Ååååh tyget blev lika fint på en färdig body! =)
Fin tröja också!

kaoz sa...

Knalltøff skjorte, og herlig body i fantastiske stoffer =D

jenny sa...

Vilket fint tyg! och jättefin body.

Astrid Hemsydd sa...

Du lager så masse flott at jeg blir helt sjuk!

Strömming sa...

Underbart tyg i bodyn! :D Jättefint båda två plaggen!

Margrethe sa...

Hei! Så mye fint du syr! Mange herlige stoffer og mønster:)

Fit mum sa...

Er bare så misunnelig på de tekstilene du briljerer med. Jeg må sjekke om denne Tygpysling har nettbutikk..har ikke hørt om de før?!

Hello sa...

Vilket fantastiskt biltyg! Jättefint!