Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


torsdag 23. juli 2009

Body-dilla:)

Nå når jeg er venner med coverproen er bodyer utrolig gøy å sy!De bestillingene jeg har inne mangler jeg fremdeles vliesofix til så da koser jeg meg imens med å sy litt uten mål og mening.Det merker jeg er ekstra gøy innimellom når en har mye bestillinger for bestillingene er ofte like modeller jeg har sydd før-eller ihvertfall like farger sammen mens dette blir noe nytt;) Mye kjappere og lettere modell å få til. Stoffer er fra Jny-design og størrelsen er 1 år.(280 kroner)

12 kommentarer:

hverdags-mamma sa...

Nydelig...
Veldig søøøt og råååsa... :knegg:

Sandra sa...

Väldigt söt den här också!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kommer du til å ta imot bestillinger på bodyer etterhvert? Guttene mine trenger bodyer, nemlig! ;)

Monikum sa...

Nydelig alltså!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Forresten: buksene tvillingene fikk var KJEMPEFINE! Vi har allerede hatt de på to gang. Jeg må bare flytte knappene litt så blir de helt perfekte. Jeg skal forresten sjekke i noen av de eskene som sto her i huset for å se om jeg finner noe gammelt stoff du kan få. Det var veldig mye her da vi overtok, men jeg klarer ikke helt å huske om vi kastet det eller hva vi gjorde! =)

Strömming sa...

Sockersöt!

Äppel Päppel sa...

Gud så söt! Och vilka fina kantningar du fått till!

Äppel Päppel sa...

Vad har du för maskiner?

od Andulky sa...

Så fina bodysar du sytt!! Blir mer och mer sugen på covern ;-)..

Gekko sa...

Så fin da! Jeg synes de hjertestoffene er så söte, det passer veldig godt til body ser jeg!

Doris_Assar sa...

Så snygg, och så proffsig!!

Ett Tu Tre sa...

Vilka söta bodysar du har sytt - synd att ens egna inte använder sånt längre ...