Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


torsdag 12. mars 2009

Actionbilder

Jeg måtte bestikke med en drops for å ta bilde da men;) Her er kjolen og den ser jo fullt brukendes ut men var såklart ett nummer for stor.Så denne får vi nok heller legge ut til salg.Slitsomt for de små når kjolene blir så lange og vide synes jeg.Mem det er gøy å se at jeg fikk til halsen nå.Str 4 år tipper jeg denne er.

10 kommentarer:

LinSar sa...

Va fin den blev på.Men det hade jag redan anat;) Synd att den va för stor

od Andulky sa...

Jättefin på! Vad söt hon är!!

Hello sa...

Den blev ju jättefin!

Men du - hon växer ju! Det är värre när den är för liten från början...

Linda sa...

sååå flott, både kjolen og jenta!

forresten.. blir hun mer og mer lik sin mor?;)

Reidun sa...

Kjolen var veldig fin på!

SiriR sa...

For en søt jente! Likte kjolen godt på, spesielt fin halsavslutning.

Prinsesse Mari sa...

Følger bloggen din på min bloggliste, du lager masse flott altså!! Men denne kjolen var helt unik. Likte halsen veldig godt!!!! Også har du en fantastisk søt modell. ;)

OttoPippi sa...

Urtjusig på!! Jag älskar halsringningen :-)

Shamu sa...

Nyyydelig jole og råfin hals!
Du er så flink til å tenke nytt du! :-)

Villblomsten sa...

Så mye fint du hr laget siden jeg var innom sist :-)

Kjempemye fint :-)