Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


torsdag 22. mars 2012

Vi mimrer litt;)

Da jeg startet å sy barneklær for 4 år siden var det nesten bare Jny design og Jofotex som solgte gøyale barnestoffer. Jny sine kaniner florerete på norske og svenske syblogger og det samme kan nok sies av Jofotex sine flodhester og ikke minst uglene deres. Noen godbiter har klamret seg fast i stoffhyllene mine og idag fikk jeg sydd av to av de.
Denne bestillingen er helt i min smak. Kunden ønsket en kjole, og body og matchende bukse. Hun liker retro, høstfarger og dyretrykk. Perfekt med andre ord!
Kjolen er i str 56 og settet i str 62. Egne mønster på alt og stoffer er fra JnydesignJofotex , og Sydilla. Jeg glemmer alltid og nevne knappene- de er jo prikken over ièn og kommer fra Lykkedragen.
Kjole 380, body 280 og bukse 300.




1 kommentar:

Marte sa...

Heia! Du lager som alltid så nydelige ting. "Kjenner" deg fra sykroken også ;) Har lagt meg til som følger. Takk for all inspirasjonen du gir meg. Hilsen Martemor (sykroken)