Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


lørdag 21. februar 2015

"Heilt spesiell og Jubel" til våre danske venner-

Det har den siste tiden eksplodert med mail fra dansker som ønsker å kjøpe boken vår. Flere har fått tak i den og det ser ut til at interessen bare øker og det blir tryllet frem de lekreste plagg også i Danmark. Desverre er ikke Norge med i EU og porto til Danmark er ganske dyr. Foreløpig er det ikke mange danske bokhandlere som har tatt inn boken, men jeg oppfordrer dere som ønsker å kjøpe boken i Danmark til å spørre i bokhandlere/nettbutikker om de kan ta den inn. 
Dersom noen vil bestille boken fra meg koster den 350 nok +95 nok i porto. Du kan da risikere å få tollgebyr i tillegg pga momsen. 
Vi er veldig glade for at boken selger så bra og 2.opplag er allerede halvveis solgt ut. 

1 kommentar:

Alohagirl sa...

En flott bok, gleder meg til neste.