Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


onsdag 9. oktober 2013

Bestillingsett

En bestilling til ei jente i str 104. Soppstoffet fra Gekko fikk følge av French terry fra Textart. Mønsteret er fra boka vår " Heilt spesiell og Jubel" 

Buen nederst på buksa gjør det lille ekstra syns jeg. 


Splitt foran på genseren og rosa pyntesømmer sydd med coverpro maskin. 


Alle klærne i boka kan sys med vanlig symaskin og tvillingnål. Forklaring på dette står fremst i boka under " syskolen". 
Du kan kjøpe boka i bokhandel eller på nett. 

8 kommentarer:

Elisabeth sa...

Fint sett, som alltid. Rosa og brun er veldig delikat sammen, og du syr veldig fint.

Shamu sa...

Helt utrolig flott sett. Likte det kjempegodt!
Boka er fantastisk. Det er min absolutte favorittbok i hylla mi, og jeg har mange bøker der. :-)

JunePune sa...

Fiiiiiiint!
Elsker syboka forresten :) Den er knakende knallgod! :)

Christine sa...

Så flotte klær du syr! Har bestilt boka, og gleder meg masse til den kommer :)

Kristin sa...

Nok et kjempefint sett! Boka deres er et fyrverkeri av glad-klær, og er utrolig inspirerende. Det er også veldig kjekt at du følger opp og viser fram det ene lekre plagget etter det andre :)

Henriette sa...

Rigtig sødt sæt :)
Jeg har lige syet lidt fra jeres bog, det kan ses her, hvis du har lyst: http://www.rathlaekker.dk/?id=blog&news=21139

silje sa...

så fint sett. Boka di er satt på ønskelista til jul:)

Helena sa...

Fint set!