Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


søndag 4. august 2013

Bestilling


Idag har jeg fått lov å sy ett herlig sett til noen som skal bli foreldre for første gang om tre uker- stas! 
Jny sine herlige kaniner fikk følge av en bit frotte, interlock og ribb. Jeg syns settet ble veldig søtt og håper det faller i smak. 
Har du lyst til å sy ett lignende sett? Oppskrift på både bukse og genser finner du i boka vår som kommer ut i september. Du kan forhåndsbestille den ved å sende kodeord JUBEL til 2030. 



2 kommentarer:

Kristin sa...

Kjempefint sett, jeg liker særlig godt halsåpningen. -Og jeg skal definitivt kjøpe boken deres når den kommer :)
Ha en god dag! Hilsen Kristin

Elisabeth sa...

Nydelig sett! Skjønne farger sammen, og fine former på plaggene.