Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


søndag 24. januar 2010

Jeg har fått utmerkelse-Tusen hjertelig takk alle sammen!!

Jeg har fått Award av noen herlige blogger jeg ser opp til. Tusen hjertelig takk alle sammen,jeg er ikke flink til å linke men her er adressene til de fantastiske bloggene som har gitt meg awarden: fitmumcreatings.blogspot.com , minamirakel-minamirakel.blogspot.com , madebymadeleneeriksson.blogspot.com , lillofant.blogspot.com , hellosblogg.blogspot.com , therese-strikker.blogspot.com , kaozbloggen.blogspot.com , og alvinea.blogspot.com. Det varmer virkelig at noen andre liker bloggen min og at jeg kan være med på å inspirere. Reglene er som følger: Kopier awarden til bloggen din og link til den som gav deg den. Fortell 7 fakta om deg selv, og send awarden videre til 7 andre blogger. Legg igjen kommentar i deres blogg, slik at de gjøres oppmerksom på awarden! Jeg velger å sende denne awarden videre til alle i min bloggliste!Dere er en vanvittig inspirasjon for meg.Ikke alltid jeg er like flink å legge igjen kommentarer men dere skal vite jeg er innom,ser og beundrer alt det vakre dere skaper.

3 kommentarer:

Synnøve sa...

GRATULERER! Det var morsomt!
Hilsen Synnøve

Marie sa...

Gratulera :D
Du er så flink at. Takk for inspirasjon!

Maja sa...

Award til deg på bloggen min også. :)

Du er jo mitt idol! *bøyermegistøvet*