Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


fredag 16. oktober 2009

Tunika/genser til Annika

Disse pingvinene likte Annika så godt at det måtte bli ett plagg til henne av litt av de. Stoff fra S&S, Jofotex og Jny design. Den ble noe vid i halsen så det skal jeg nok endre til neste gang. Ellers var den lilla velouren fra Jofotex fantastisk fin til pingvinene.Det kommer ikke så bra frem på bildet men var virkelig lekkert IRL.

7 kommentarer:

::Moia sa...

Søte pingviner og artig med velourpanel:)

Hello sa...

Det är ju bara hopplöst att fotografera velour!

Fin klänning! Säg bara till om du blir sugen på ett nytt byte ;)

Helena sa...

Vad fint det blev med lila till pingvinerna!

kaoz sa...

Så herlig! Fin modell, og søte pingviner =)

rockefår sa...

Det var en artig modell, med et fint stoff, lilla er nesten alltid en flott farge. Hva slags farge er det på pingvinene? Er det S&S? Sist jeg var i Norge og besøkte S&S var det bare petrolfarge.

citten sa...

Jøss, har ikke sett de pingvinene der - så herlige de var. Jeg har bare de blåe jeg, og glade i de, men disse var jo også lekre!

ennahs lille hjørne sa...

Å denne var bare helt HERLIG!!! så fin en fasong det var på den:
Jeg har også de pingvinene..hehe har akkurat laget en kjole og en bukse i det stoffet:) søte er de.