Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


søndag 2. august 2009

Knytebukse og body

Sett til ei skjønn snuppe på 1 år.Settet er ca str 86/92 men bodyen kan hun nok bruke enda lengre.Ribb fra S&S,herlig sirkel velour fra Jofotex.Ribben til S&S er fryyyktelig å kante med.Mye bedre å bruke interlock fra Jny design f.eks. men hva gjør man ikke når fargen passer så bra....;) (390 for buksa og 280 for bodyen)

12 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Vilka fräcka färger, gillar skarpt!/Åsa

kaoz sa...

Skikkelig tøft sett!

Madelene sa...

Jättefina! gillar den där velouren!

Monikum sa...

Herlig! heldige lille jenta som får denne!

Sandra sa...

Vilka fina kläder!

Cirkeltyget är ju så härligt!

od Andulky sa...

Jättefint! Älskar färgerna!

Fia sa...

Läckert! Gillar knytbyxor skarpt och det börjar bli dags att sy några nya till min tjejja. De gamla börjar bli korta i benen...

Hello sa...

Det där cirkeltyget är ju bara för härligt!

Cilipus sa...

Superkult:)likte veldig godt sirkel stoffet

Anonym sa...

Så fint!! Glad jeg valgte det stoffet. Nå blir vel Hermine fin!!

Astrid Hemsydd sa...

Det stoffet er så herlig! Står på min bestillingsliste. Ser ut som ei hjempeherlig bukse - her i huset elsker vi knytebukser!

Kristin sa...

Så flott knytebukse! Likte fargene godt sammen :)