Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


søndag 30. august 2009

En stor og kjekk bestilling!!

Jeg fikk en stor bestilling her om dagen som inneholdt ønsker om litt søskenmatching,lime,turkis,brun og lilla. Jeg fikk frie tøyler på mye og det er alltid kjekt. Først ut er 2 joggedresser str 74/80 og 104+.Stoffer fra Jnydesign og s&s.(550 og 650) Deretter ett sett med tunika og tights,og body+bukse.Stoffer fra Jny design og Jofotex. (350 for tunika,250 for tights,280 for body og 290 for buksa) 2 To vide gode joggebukser.Mønster er modifisert Gynther.Stoffer fra Jofotex og S&S.(290 og 330) Sist ut er body med mønster fra S&S.Stoffer fra Jnydesign.Buksa har jeg blogget om før.

11 kommentarer:

Jeanette sa...

Sagolika kläder. Du är ju helt fantastiskt duktig! Allt är hur fint som helst.

Gulligan sa...

Fint!!! Roliga applikationer!!

Anonym sa...

Hei! Så nydelige klærne ble:-D Kjempefornøyd!! Og så så hærlig sjiraffapplikasjonen ble;-) !!! Men du, ser den nydelige joggedressen i lilla og cerise som du også har bilde på på bloggen..Kunne du laget en tilsvarende til Sara også?! Ble bare helt forelsket i den lilla veluren:-P :-) Tusen takk så langt, så rask du er!! Overfører penger idag. Mvh Carina ;-)

od Andulky sa...

Wow vad mycket fint! Älskar din blogg, alltid så mycket inspiration!!

Hello sa...

Så roligt att få sy så mycket till en och samma! Vilken härlig höst de har att se fram emot med så härligt glada heilt spesiella kläder!

SiriR sa...

Wow, så utrolig mye fint!
Lekre klær i herlige farger og med fine applikasjoner.

Äppel Päppel sa...

Oj, så mycket fint! Du är flitig som en myra!

MinaMirakel sa...

Jättefina applikationer, hur hinner du sy så mycket?/Åsa

elin sa...

her var det masse fint!!!Du er god til å få det til!!!!!

Unknown sa...

Å dette var fiiiint :-)
Kan jeg få bestille et slikt sett til Josefine i tillegg til det allerede har bestilt fra deg??? str80

~Lilje :-)

LilleLeo sa...

Fantastiske klær Kristin! Virkelig! Jeg elsket det brune settet med skyer på. :hjerter: