Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


fredag 3. juli 2009

I like this too.....;)

Man blir virkelig glad av å jobbe med farger enten det er på frisørsalongen eller på syrommet hjemme! Idag har jeg fått gjort litt av begge deler gitt;) Dette settet er til ei nydelig lita Maren.Foreldrene hennes er venner av oss og hun fikk en heilt spesiell kjole av oss da hun ble født.Nå får hun litt flere heilt spesielle klær i garderoben sin. Min lille store Annika har sluttet med smokk denne uka.Vi gikk til butikken og handlet is,sjokolade,lakris og slikkepinner for de.Dette var på mandag og hun angrer skikkelig hver kveld stakkars.Jeg spurte nå når hun la seg om mor skulle være på rommet hennes til hun sovna og fikk til svar: "nei eg vil heller du ska sy" Syrommet ligger rett ved siden av og hun er nok veldig vant til duren av symaskinene mine så det var nok litt trygt.Jeg var jo heller ikke så vanskelig å be da;) Alle stoffer fra Jofotex. Str 80/86, 550 kroner.

8 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Åh, så flink du er! :)
Det er nesten som jeg ønsker å finne fram symaskinen, men bare nesten... :)

Pernilla sa...

Jätte fint!! snygg färg kombo =)

Äppel Päppel sa...

Åh, vad mycket fint du sytt!

Prinsesse Vilikke sa...

Så herlig!! Flotte farger!

Hannelt sa...

Flotte farger og herlig sett:)

Lillian Risholm sa...

utrolig herlige klær!!!

kaoz sa...

Så fint det ble med den røde ribben til det lilla!!! Skikkelig herlig sett =)

Sandra sa...

Oväntat så blev det snyggt med rött till det lila. Fint!