Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


mandag 23. mars 2009

Tvillingsett

Fikk en herlig bestilling på kjole og joggedress til tvillinger på ett år.Gutten sin joggedress skulle ha mest turkis og jenta sin kjole mest rødt,resten fikk jeg velge!Noe så gøy!! Eneste aberet er at jeg har klart å lage både kjole og genser litt for smal...jeg burde jo spurt om mål før jeg starta(eller holdt meg til den størrelsen jeg hadde tegnet) men siden de var litt slanke så tok jeg bort litt for mye gitt;) Jaja jeg har fri imorgen så da får jeg sy ny kjole og genser.Buksa er heldigvis riktig da;) Uansett jeg digger fargene og syns matchen med stoffer ble helt herlig. (500 for dressen,340 for kjolen)

6 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Vilka färgklickar!

//Lina

Lattjo liten pryl sa...

Mums! Vilken härlig färgkombination. Jag gillar verkligen klänningen! :)

Madelene sa...

Verkligen färgklickar! Jätte fina!

hverdags-mamma sa...

Super farge-combo!
Herlig friskt sett!!!
De blir nok nydelige når de får det på seg bege to... :)

Floppetiflopp sa...

Nydelige klær i fantastiske farger!

Hello sa...

Turkost och orange regerar! Snyggt!